Lees hier de reviews van gasten.
Nieuw bericht
Gastenboek
23 berichten op 2 pagina's
Willemien S
08-05-26 09:09:20
Voor de 16e verjaardag van onze dochter hebben wij een feest gegeven bij Paradiso. De locatie geeft mogelijlheden tot buiten en binnen zitten/staan. Zo was er voor iedereen wat te doen, passend bij eigen wensen. We mochten alles versieren, Olof dacht super goed mee in de mogelijkheden om het feest een succes te maken! Genieten van de ondergaande zon, kinderen die voetballen op de plek ernaast, de salsa dansen en tot slot nog een karaoke! Dit was zeer geslaagd, mede door de locatie en de welwillendheid en flexibiliteit van Olof. Aanrader!
Peter Drijver
30-04-26 19:20:40
Fijne locatie voor 'n feestje. Drankjes konden al vroeg gekoeld worden. Olof was zeer behulpzaam en meedenkend. We kunnen het aanbevelen.
Danny Van Strien
16-03-26 22:31:53
Succes met het Gastenboek
Vriendelijke groeten Danny van Strien Ex Sportleraar
Vriendelijke groeten Danny van Strien Ex Sportleraar
Meral A
24-02-26 20:30:17
In februari heb ik deze locatie gehuurd voor mijn verjaardag. Het thema was back to the 90s/2000s. We mochten de hele tent decoreren en niks was te gek. Hierdoor was het feest een absoluut succes. Niet alleen dat: toen bleek dat het in de avond heftig zou sneeuwen, bood de eigenaar aan dat ik kosteloos het feest mocht vervroegen (en eerder mocht beginnen met decoreren). Zo ontzettend meedenkend is de eigenaar. Geweldige locatie, super goed contact en een hele goede prijs voor wat je krijgt. Een echte aanrader! Olof heel erg bedankt voor alles!
Senna Romeyn
09-02-26 10:28:34
Gisteren hadden wij ons feest voor onze dochter 10 jaar!!
Wat een geweldig feest!! Olof dacht heel fijn mee en we mochten alles versieren superleuk we hebben allemaal genoten!
Bedankt voor alles
Wat een geweldig feest!! Olof dacht heel fijn mee en we mochten alles versieren superleuk we hebben allemaal genoten!
Bedankt voor alles
Mariska van den Bemd
09-01-26 11:32:17
Op 21 dec 2025 heb ik locatie gehuurd. Wij mochten van te voren onze spullen brengen naar de locatie.
Het zijn ten eerste lieve, warme mensen
Het was een surprise party en ik ben heel fijn geadviseerd /goed geholpen door Olof en Jacqueline.
Ik heb van dichtbij gezien met hoeveel passie Olof het werk doet.
Alles is aanwezig. Inventaris klopt. Er is ook een grote parkeer plek
Jong en oud kwam aan hun trekken
Ik kom zeker terug. Paradiso is een aanrader
Het zijn ten eerste lieve, warme mensen
Het was een surprise party en ik ben heel fijn geadviseerd /goed geholpen door Olof en Jacqueline.
Ik heb van dichtbij gezien met hoeveel passie Olof het werk doet.
Alles is aanwezig. Inventaris klopt. Er is ook een grote parkeer plek
Jong en oud kwam aan hun trekken
Ik kom zeker terug. Paradiso is een aanrader
Henk en Ingrid Kanis
28-12-25 19:30:16
Op 24-12-2025 mochten we in deze fantastische accommodatie de verjaardag vieren van mijn vrouw die 60 jaar werd.
We hebben een geweldige avond gehad en de gasten waren onder de indruk van deze plek.
Gezellig, knus en alles kon en mocht.
Wij raden een ieder die een feest wil geven deze accommodatie aan.
Onze dank gaat uit naar Olof de eigenaar.
Alles wat we besproken hebben met elkaar verliep vlekkeloos.
We hebben een geweldige avond gehad en de gasten waren onder de indruk van deze plek.
Gezellig, knus en alles kon en mocht.
Wij raden een ieder die een feest wil geven deze accommodatie aan.
Onze dank gaat uit naar Olof de eigenaar.
Alles wat we besproken hebben met elkaar verliep vlekkeloos.
Diny Weener
01-09-25 09:57:59
Wij hebben deze locatie op 30 augustus gehuurd om ons 50 jarig huwelijksjubileum te vieren. Het was een superfeest. Goede parkeergelegenheid, en erg goede begeleiding door Olof. We konden 's-middags op ons gemak de ruimte binnen en buiten inrichten. De inventaris is heel compleet. Waterkoker, thermoskannen, veel koelruimte onder de bar, nog extra koelruimte in keuken en koelbox, ook vriezertje voor ijsblokjes. Gehaktschotel vorkjes etc vuilniszakken, zeep, schoonmaakploeg, wc papier, papieren handdoekjes, etc. Groot filterkoffieapparaat met filters en afwasmachine, east in 1,5 minuut alles schoon. (Wel nog afdrogen) Geluidsinstallatie Beamer, muziek spelen; het gaat allemaal prima. Ook erg gezellig ingericht met veel mogelijkheden tafels op verschillende manieren te plaatsen. Leuke bar en sfeervolle verlichting. Olof legt geduldig en enthousiast uit hoe alles werkt. Volgende keer weer naar Paradiso!
Jungblut
22-07-25 19:40:41
Afgelopen zaterdag een verrassingsfeest georganiseerd. Super fijne en gezellige plek. Nog privé parkeerterrein waar de kinderen kunnen voetballen.
Ruben Brem
23-06-25 10:05:53
Afgelopen zaterdag vierden we de 1e verjaardag van onze zoon hier, en het was echt genieten. Het weer zat mee, dus we hebben de hele middag heerlijk aan het strand gezeten. De locatie is prachtig – perfect voor een ontspannen, feestelijke dag. Olof en zijn vrouw zijn ontzettend gastvrij en vriendelijk. Alles was top geregeld! We komen hier zeker nog eens terug. Een absolute aanrader!
Ineke Prinse van Dissel
06-05-25 10:06:32
Toekomstige bezoekers.
3 mei 2025 hebben wij een fantastische feest gehad ,mijn man zijn 80ste verjaardag.
Zowel de ouderen als de kleinste kinderen konden zich heerlijk vermaken. Het was een prachtige dag en zowel binnen als buiten heel gezellig te versieren.
We houden het in gedachte voor een volgend familie feest.
3 mei 2025 hebben wij een fantastische feest gehad ,mijn man zijn 80ste verjaardag.
Zowel de ouderen als de kleinste kinderen konden zich heerlijk vermaken. Het was een prachtige dag en zowel binnen als buiten heel gezellig te versieren.
We houden het in gedachte voor een volgend familie feest.
Tony de Rover
05-05-25 10:52:41
Op Zaterdag 26 April hebben we gevierd dat mijn vrouw Anita 60 jaar werd. Prachtige locatie van alle gemakken voorzien. Buiten lekker op terrassen geborreld en later in de avond lekkere muziek gedraaid en gedanst.
Buite de perfecte locatie was Olof ook een fijne gastheer.
Bedankt en hier gaan we zeker in de toekomst weer een feestje vieren.
Buite de perfecte locatie was Olof ook een fijne gastheer.
Bedankt en hier gaan we zeker in de toekomst weer een feestje vieren.
Lunita Caldera
14-04-25 14:57:06
Afgelopen zaterdag de babyshower van mijn dochter gehouden bij Paradiso. Wat een goed keuze om deze hier te houden. Behalve dat het een toplocatie is, is alles aanwezig wat je nodig hebt. Een super middag gehad met zijn allen. Zeker een aanrader!I
Olof is zeer klantvriendelijk en geeft goede service. Nogmaals bedankt!!!!
Olof is zeer klantvriendelijk en geeft goede service. Nogmaals bedankt!!!!
P Malenga
05-03-25 22:18:33
Mooie locatie met verschillende mogelijkheden (binnen, buiten en manieren van inrichten).
Ik heb mijn verjaardag hier gevierd dmv een lunch met familie en vrienden. Ideaal dat eigen catering toegestaan is en dat het mogelijk is om gebruik te maken van het servies van Paradiso.
Olaf was erg behulpzaam.
Hele fijne service, bedankt voor alles!
Ik heb mijn verjaardag hier gevierd dmv een lunch met familie en vrienden. Ideaal dat eigen catering toegestaan is en dat het mogelijk is om gebruik te maken van het servies van Paradiso.
Olaf was erg behulpzaam.
Hele fijne service, bedankt voor alles!
Carola Meijberg
28-02-25 22:53:46
Op 8 februari een surpriseparty georgabiseerd op deze prachtige locatie voor mijn schoonmoeder. Alles is aanwezig om er een geslaagd feest van te maken en de mogelijkheid voor het zelf meenemen van eten en drinken maakt het okk zeer aantrekkelijk. Het hartelijke ontvangst van Olof maakt alles rond.
Dank voor de fijne dag en dank voor het voorverwatmen van de ruimte op deze zeer koude dag.
Dank voor de fijne dag en dank voor het voorverwatmen van de ruimte op deze zeer koude dag.
Frank Slats
06-10-24 18:16:38
Super leuke dag gehad. Familie feestje/verjaardag. Alles is aanwezig om er een leuke dag van te maken. Alle gasten waren enthousiast over de locatie.
Voor al je vragen kan je goed terecht bij Olof en je krijgt het idee dat alles mogelijk is.
Heel erg bedankt voor de goede service.
Voor al je vragen kan je goed terecht bij Olof en je krijgt het idee dat alles mogelijk is.
Heel erg bedankt voor de goede service.
Jorge Hulstein
10-09-24 19:05:40
Afgelopen zaterdag een verrassingsfeest georganiseerd voor de familie. Geweldige dag gehad op deze mooie locatie. We hadden prachtig weer, wat er voor zorgde dat de kinderen zich eindeloos konden vermaken op het strandje en in het water.
Zeker een aanrader!
Zeker een aanrader!
Mohammed Qurimi
28-08-24 19:00:23
In juli mochten we een live barbecue met Qurimi’s Qitchen verzorgen op deze locatie. Wat een top plek is dit in de natuur van Lelystad! Zeker een aanrader om hier een feestje te geven. De eigenaar is ook zeer gastvrij.
Trudy Schurink
23-06-24 19:43:07
Zaterdag 22 juni werkte werkelijk ALLES mee om voor onze dochter een zeer geslaagde supriseparty te organiseren voor haar verjaardag! Ontzettend sfeervolle locatie met zen- makend groen aan de ene kant en het heerlijke Bovenwater met strandterras aan de andere kant. Alle gasten gaven aan het bijzonder naar hun zin te hebben gehad. Gastheer Olof en zijn partner hebben hier een heel fijne locatie, waar alles aanwezig is buiten bij de verschillende terassen en in de binnenruimte en in het keukentje en de bar om een compleet feestje te vieren. Aanraderrrrr!
Hilde en Martin Schippers- van der Ploeg
24-09-23 18:22:46
Half september hebben wij een familiedag georganiseerd voor onze familie die vanuit heel het land naar Lelystad zijn gekomen. Het was een erg geslaagde dag vooral ook omdat we alles op 1 locatie konden doen! Eind van de ochtend onze familie ontvangen. Alle ruimte en spullen om zelf een lunch klaar te maken en aan het eind van de dag via een cateraar het avondeten laten komen.
Mooie en gezellig locatie, veel mogelijkheden om het zelf naar wens verder in te vullen en een leuk programma te organiseren. Vooraf duidelijk contact en afspraken gemaakt over kosten en schoonmaak en dergelijke: top!
Mooie en gezellig locatie, veel mogelijkheden om het zelf naar wens verder in te vullen en een leuk programma te organiseren. Vooraf duidelijk contact en afspraken gemaakt over kosten en schoonmaak en dergelijke: top!